fbpx

טלפון:

050-2396800

כתובת:

עכו, בן עמי 7

שעות:

08:00 - 17:00

 

ביטוח נסיעות לחו”ל

החלטתם לפנק את עצמכם בחופשה איכותית באיטליה? או אולי אתם תרמילאים ואתם מתכוננים לצאת לטיול חובק עולם? אין ספק שאתם חייבים ביטוח נסיעות לחו”ל. בשביל הראש השקט שלכם, על כל צרה שלא תהיה.

מדוע צריך בטוח נסיעות לח”ול?

אמנם אף אחד מאיתנו לא אוהב לדמיין שליליים בזמן חופשה או טיול. אנו אוהבים לחשוב שאנו נוקטים בכל אמצעי הזהירות בזמן טיול ונמנעים ככל האפשר מתאונות או תקריות. אך לצערנו, המציאות אינה פועלת על פי ההגיון, ולעיתים אנו עלולים חלילה להיקלע אל תאונות בלתי צפויות ובלתי ניתנות למניעה.במקרה כזה, גם אם הפגיעה הפיזית היא זניחה ויצאנו בשלום מהתקרית, הפגיעה הכלכלית היא זו שעלולה להכניס אותנו לצרות צרורות. עבור טיפול סטדנטרתי במרפאה מעבר לים תאלצו לשלם אלפי ואולי עשרות אלפי דולרים ללא ביטוח. ומה לגבי תאונות ותקריות המצריכות חילוץ? כאן כבר המחיר יכול להגיע למאות אלפי דולרים. חוב שנצטרך לגרור כל חיינו.

אך את כל זאת ניתן למנוע. אילו סוגי ביטוח קיימים?

בשוק ישנן כיום חברות ביטוח רבות אשר מציעות מגוון רב של סוגי פוליסות כאשר המחירים והתנאים משתנים מפוליסה אחת לשניה. מומלץ לערוך השוואת מחירים בין חברות שונות, לבדוק מהם התנאים בכל חברה, ולבחור את סוג הפוליסה שמתאימה עבורכם.

כיצד נקבעת פוליסת נסיעות לחו”ל?

הפוליסה נקבעת בהתאם לכל נוסע. נוסעים בעלי מוגבלויות חייבים לעדכן את חברת הביטוח אודות המגבלות שלהם בכדי שיוכלו להתאים להם את הפוליסה המתאימה עבורם אשר תוכל לכסות אותם במקרה ותצוץ בעיה רפואית. גם נוסעים אשר מתכננים נסיעה ארוכה בעלת אופי אתגרי או ספורטיבי חייבים לדווח על כך בכדי להתאים פוליסה מתאימה לפעילויות אתגריות במקרה הצורך.

מה מכסה ביטוח נסיעות לחו”ל?

ביטוח נסיעות לחו”ל מכסה מגוון של מיקרים:

  • פינוי אווירי, ימי או יבשתי ממקום התאונה אל בית חולים סמוך.
  • כיסוי הוצאות רפואיות בזמן אשפוז ושלא בזמן אשפוז.
  • ביטוח תאונות אישיות.
  • ביטוח מטען המקרה של אובדן.
  • ביטוח טיסות חירום בתוספת מלון.
  • ביטוח של ספורט אתגרי ואקסטרים.
  • ביטוח המכסה איתור מטיילים וחילוצם.
  • ביטוח בעת רעידת אדמה.
  • ביטוח כרטיס טיסה, שינוי מועד או ביטול.
  • חס ושלום במצבים אחדים הכיסוי כולל ביטוח של העברת גופה לארץ.

 

מה חשוב לדעת כשמבטחים נסיעה לחו”ל?

בארצות אמריקה הצפונית מחירי האשפוז גבוהים יותר. לכן מומלץ לקנות פוליסה המעניקה לכם כיסוי למחיר גבוה יותר בזמן אשפוז. אם אתם נוסעים לאיזורים ללא בתי חולים, מומלץ לקנות פוליסה הכוללת הוצאות ניוד לבית חולים בארץ ולהטסה באמצעות מטוס אמבולנס אווירי. פוליסת נסיעות לחו”ל לרוב אינה כוללת החמרה במצב בריאותי. לכן חשוב לבדוק מהי המדיניות של סעיף זה בפוליסה הניתנת לכם. ביטוח טיסות לחו”ל לא כולל כיסויי בעיות הריון. ביטוח טיסות לחו”ל חל ביום בו הוא נחתם וכולל גם ביטול מועד טיסה במסגרת תקופת זמן מסוימת. ביטוח נסיעות לחו”ל בדרך כלל לא מכיל בתוכו דברים מסוימים ומומלץ להכין רשימת שאלות ולברר מה ביטוח נסיעות מכיל ומה איננו מכיל. בברכת טיסה נעימה ובטוחה.

Skip to content