fbpx

טלפון:

050-2396800

כתובת:

עכו, בן עמי 7

שעות:

08:00 - 17:00

 

ביטוח תאונות אישיות

תאונות הן תמיד בלתי צפויות. תאונות יכולות לקרות לכל אחד מאיתנו, בכל מקום ובמהלך כל פעילות שאנחנו עושים. גם חיילים שנמצאים בחופשה או בבית, הרחק מפעילויות צבאיות וסיכונים. תאונות קורות לעיתים גם מבלי שלקחנו סיכונים מיוחדים למשל בדרך לבסיס או במהלך טיול או בילוי. תאונות רבות קורות דווקא במהלך פעולות יומיומיות ושגרתיות כמו הליכה ברחוב, נסיעה או במהלך עבודות בית. תאונות וחבלות יכולות לגרום לאשפוז, נכות זמניות או נכות קבועה ואפילו, במקרים קיצוניים, למוות. בנוסף להוצאות רפואיות ואחרות הנובעות מתאונה, היא עלולה לגרום לכך שיכולתך להתפרנס תיפגע באופן זמני. בכל שנה נפגעים מעל 200,000 בני אדם בתאונות, מתוכם 50,000 נפגעים בתאונות דרכים, ועוד עשרות אלפים מאושפזים עקב כוויות, תאונות, נפילות, תאונות בבית וכו’.

מדוע ביטוח תאונות אישיות הוא חשוב?

לכל אחד, בכל זמן ובכל מקום – בבית, בעבודה, בחופשה, בכביש, בפעילות ספורטיבית או בשעות הפנאי. במקרה של תאונה חמורה העלולה לקרות לך או לבני משפחתך, תזדקק המשפחה לסיוע כספי על מנת לשמור על עצמאותה הכלכלית ועל רמת החיים שלה. אנשים שהם הורים לילדים וצריכים לפרנס בית ומשפחה, לא יכולים להרשות לעצמם שלא לעבוד או להפסיק להרוויח כסף מידי חודש בחודשו. ברוב המקרים יש תשלומים רבים עבור הבית, עבור הילדים ועבור הקיום הבסיסי שלנו, ללא משכורת דברים יהפכו לבעייתיים. אם קרתה תאונה ויש לנו ביטוח תאונות אנו מכוסים בנושא הזה, אנו לא צריכים לדאוג איך נקבל משכורת, וכך ההחלמה שלנו הופכת למהירה יותר, בלי דאגות ואי שקט בנוסף לכאבים פיזיים ותסכול נפשי של פציעה שבאה כמו רעם ביום בהיר. קיומו של ביטוח תאונות יקל עלינו בתהליך השיקום ואף יכול להציל חיים (תשלומים לתרופות יקרות), מה שבטוח, לפחות נהיה שקטים שתהיה לנו הכנסה קבועה עד שנחלים ונחזור לשדר עסקים כרגיל.

מהם הסייגים במימוש פוליסת תאונות אישיות?

חברות ביטוח רבות קובעות סייגים למימוש הפוליסה במקרה של תאונה או מוות, להלן כמה מן הסייגים הללו:

  • היעלמותו של המבוטח, אלא אם כן נעלם יותר מ 90 יום לאחר שהות בכלי טייס או אונייה.
  • הריון ולידה
  • ניסיון אובדני, פגיעה פסיכולוגית גם אם נגרמה על ידי גורם חיצוני.
  • שאיפת עשן והרנייה
  • נהיגה ברכב דו גלגלי או טרקטורון
  • מלחמה, טרור, חבלה או פלישה
  • תאונה בזמן שירות צבאי או מילואים
  • הסתכנות שלא לצורך הצלת נפשות

 

מהם תנאי הזכאות במקרה של תאונה אישית?

תושב ישראל שאירעה לו תאונה, בין בישראל ובין בחוץ לארץ, זכאי לדמי תאונה בעד פרק הזמן שהוא נמצא בישראל ואינו מסוגל לתפקד: – עובד שכיר או עובד עצמאי, אם אינו מסוגל לעבוד בעבודתו ואף לא בעבודה מתאימה אחרת. – מי שאינו עובד שכיר ואינו עובד עצמאי, אם הוא מאושפז בבית חולים או מרותק לביתו. – עקרת בית, אם אינה מסוגלת לעבוד בעבודות משק הבית. על הנפגע  בתאונה להיבדק בדיקה רפואית בתוך 72 שעות משעת התאונה. מי שלא נבדק בתוך פרק הזמן הזה, עלול לאבד את זכותו לדמי תאונה. אם אישר הביטוח הלאומי, שתוצאות התאונה יכולות להתגלות לאחר 72 השעות האמורות, הנפגע יהיה זכאי לדמי תאונה, אם נבדק בתוך שבועיים מיום התאונה.

Skip to content